bk-80 vs bk örnen

Hej !
Idag har jag varit ute o raggat  bil med mamma och kollat på fotboll, bk vann över bk örnen med jag vet inte vad, med mycket iaf :) HÄRLIGT POOOJKAR :) sen var vi upp till farmor och skulle se ifall husvagnsnyckeln var där, och det var den ju, så då var det mysteriet löst ;) vi va även på ica o handla en sväng så nu är det gjort för dagen. nu äre väl ba middag kvar då , tro det ska till o bli hamburgare idag (; känns som att det är lättast och snabbast och jag vill ha mat nu för sen kmr jag spy :D nedå, vet inte vad jag yra i just nu, men haha ! hamburgare idag (y)
Nu ska jag vattna blommorna, *åh vad kul* ne, men måste väl gö det, för en gångs skull xD , Aja !

Vi hörs :)

hejs :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0