hemkommen

Har nyss varit ute med luna, orkade inte äta nå xD , ha nyss suttit och drucke kaffe ist, nu tänker ja lägga mig o kolla på tv, för ja är dyngtrött! ska ba berätta lite först ;
torsdag: på torsdageftermiddagen anlände vi på mon, efter att första stoppet var i ström, på ica och dollar, sen fikastopp, sen stopp i gäddede där vi tankade och köpte grädde xD , SEN anlände vi på mon, träffade alla, va så jävla länge sen, sen åt vi middag, och lekte med barna, så otroligt söta ungar! :) sen när dom hade somna så va vi o fiska en sväng :) riktigt nice ! eller... jag åkte båt, dom fiskade xD, haha. och jag hädde sönder en lekare xD de va vad ja bidrog till ;) ,
fredag: då var det full fart i att få iordning allting till bröllopet, jag var barnvakt hela dagen, deilig! jag gillar ju småbarn som ni kanske förstått :) bästa människorna som finns! sen for jag , mamma och anna till nån icaaffär typ , nånstans, vi skulle egentligen fara till norge, men då var icaaffären där som vi bruka fara till inte öppen , eller den hade slagit igen lr nå xD , haha , så illa vare ;) sen så på kvällen blev det snick snack , och ordning över vad vi skulle göra det sista på själva bröllopsdagen, då gick vi o sov ungefär 12.30
LÖRDAGEN: (bröllopsdagen) upp cirkus halv 10 , då började vi greja , dona och fixa, barnvakt, och fixa med grejerna som skulle göras inför bröllopet som var kl 15. och duscha och fixa, och barnvakt igen , och greja på , allting skulle ju bli klart till klockan 15. MEN , vi klarade det! :D , så klockan 15.00 väntade vi på att brudparet skulle komma, SAMT, lilla söta Lo! goaste, och sötaste tjejen i HELA VÄRLDEN! jag är såld. sen blev det vigsel, och mingel, och sen barnvakt ;) , lillgumman skulle nämligen äta välling och byta kläder innan vi andra skulle äta middag, så då gick ja o Lo och ordnade det :) sen gick vi ner till dom andra, och middagen var buffé , av THAIMAT ♥ , dom goaste vårrullarna ja nånsin har ätit!:D MUMS! sen blev det FEST, va nice, så ja somnade runt halv 4 på morgon, sen väcktes jag av min älskade storebror tidigt på morgon, kollade inte ens på klockan, så tidigt vare, så ja somnade om, sen km han in o väckte mig igen vid halv 12 och tyckte verkligen ja skulle upp då , så ja hade inget annat val än att kliva upp med ett leende på läpparna, fasten det var ju inte spec svårt med alla goa människor :) , sen åt vi rester, MMMMMMM va gott! ;) (faktiskt , även fasten ja va rätt nyvaken) , sen skulle vi till o fara , o sne fick vi vända för vi hade glömt saker , och tjena, vi kom hem 19:15 xD , haha ! det tog tid, men på hemvägen stannade vi ba två ggr, en gång o fika , och en gång o tanka. och ändå tog det en hel dag innan vi var hemma xD , haha ! Då gick jag förståss och satte mig vid datorn, och laddade upp bilder på fb, så DÄR har ni bilder sen helgen! en helt underbar helg! åsså nu fick vi besök , så ja ha nyss druckit kaffe, och nu tro ja att ja ska lägga mig i sängen o kolla lite på datorn, mkt man missat som man måste ta igen ;)

hoppas ni haft en kanonhelg! för det har VERKLIGEN jag haft! =) riktigt bra. men nu är jag trött , xD men jag ska självklart lägga upp nån bild härmed! en eller två.. :)
HA DET BRA, kanske säger gonatt senare ikv om jag inte somnar nu på direkten (a)



En underbar familj. och det är vad dom här tre har tillsammans,
jag, kallar
kärlek!


jag och sötaste Lo ♥
(bara så ni vet, så har ni det äktaste leendet ni kan få av mig där)
denna flicka kan ju få hela världen att le om hon vill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0