dagen

Hej! :)
Idag vaknade jag vid 12, jag älskar sovmorgon! det är det absolut bästa som finns. jag gick upp, duschade, gjorde mig iordning lite , sen for vi ner på banken och satte in mina jobbpengar :D love it ! men hade jag bestämt hade allt åkt in på sparkonto.. men usch vad jag inte vill att det ska kosta nånting o flytta xD , haha ! menmen, det är väl bara gilla läget, kmr ju bort ifrån ramsele skola iaf ;) man kan inte få allt.
sen rullade bara dagen på , vi va bort på hockey skolan o kika lite med , och ner på hembygdsgårn, sen for vi hem och städade husvagnen , eftersom vi far på bröllop till helgen, bli great :) , sen har vi ätit med, makaroner och korv ;p pappa lagade mat ;) haha.
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Raghav - so confused. min låt, bara min! hihiihihi :)) nu ska jag måla mina naglar, men jag har inte bestämt om dom ska bli blå, som förut, eller om dom ska få grön färg, men båda dom färgerna är så jobbiga att få bort... så jag vet inte.. men dom är så klasiga ! ;) gillar dom!:D
Nu har jag inte så mycket mer att säga, men vi hörs något mer ikv!:)
Hoppas ni har det kanonbra!

pusshej! :) ♥



suddddig ;) haha !
jag saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Blondii :D

2010-08-26 @ 08:57:07
Postat av: annso

ooohja! som du snyggis! men jag har fått aningar om att ja inte är så blond längre... 8-)

2010-08-26 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0