Första skoldagen

Tänkte börja med o säga att matchen igår inte blev alltför lyckad, så vi satsar på att skolveckan blir bättre! Jag har just druckit kaffe med Ralf, kom hit igårkväll, då for jag och Pia och kollade lite, sen hem så drack vi en kopp te med Ralf och Lo sov :) så imorse träffade jag henne, och hon är ju bara för söt! sen va ja tvungen o springa iväg på skolan, och nu är första skoldagen gjord. när ja kom hem så va Lo i full fart med att springa, och pappa Ralf fick samtal på samtal, pappaledig va? ;) hehe, smällar man få ta.. ;-o , nu har iaf lillsötan druckit välling, och förmodligen ligger hon o sover ;)
Nu väntar jag mest på att min lilla ängel Maggi ska ha tid med mig.. xD ;) haha! hoppas det blir snart (a) annars ha ja det bara bra, stormtrivs här hos familjen Junvald. Tror knappast ja vill flytta till min lägenhet på söndag... haha! ;) jodå, när jag gick förbi där påvägen hem tänkte jag : fan, det här blir bra det! Skolan få vi se hur det blir, men att bo i östersund blir toppen, det känner jag på mig!
JAJA, nu har jag inte så mkt mer att säga, så vi hörs sen! :)
Hoppas ni har det bra, allaaaa !

puss ♥



min söta lilla Maggi! ♥

Kommentarer
Postat av: maggi

du kan va söt!

2010-08-25 @ 16:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0