sjuk än..

Hej !
Nu börjar jag bli less på att vara sjuk, har gått en vecka sen jag kom hem, känns som många många många fler. vill bara fara iväg nånstans, hehe :) vissa vet, vissa vet inte, och det är så det ska förbli ;) aja, jag har iaf kollat på fotboll , bk-80 vann med ... mycket ;) bra spelat pojkar. sen for jag och mamma o ragga typ överallt. nice det ! och sen for vi hem, åt middag, och jag gick till datorn såklart, sen nu har vi varit bort till farmor och farfar och hjälpt dom med tvn ;p för det var nått "fel" , och det var att skartkablarna inte var i tvn xD great. så går det när man haft småpojkar i huset ;) haha ! små pojkar, små bekymmer, stora pojkar, STORA bekymmer! håller med där asså ;)
Aja, nu ska jag kolla på tvn, och hoppas att nån vaknar till snart.. ;d

Hoppas ni har det kanon ! Så hörs vi senare :)
hejs :) ♥


bulgarien, <3       (nåra killar, vet ej vilka dom är, och de ha ingen betydelse hlr xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0