tidig morgon ..

Godmorgon, blev som sagt en tidig morgon idag, vet inte vad jag gör vaken nu. men vaken är jag iaf, inte för att det är speciellt många vakna, men pär är iaf vaken och sitter just nu o klaga på mig vrf ja hade vela sovit längre, "man sover ju bort hela dagen" , haha! herregud pojk, lär dig sova för fan ;) haha.
TROOO vad man ska hitta på idag då ;o , ja ha inte den blekaste aning .. hhmhm.. ikv ska ja iaf stå nere på rafnastämman o sälja mackor, till halv 7, då träningen börja, DE är nice! känner mig som en sjuåring som längta till träningen XD , haha! men det är sån jag är.. bara gilla läget eller dra ;)
Jag undra vilken färg mina naglar ska bli idag? vit, svart, blå, grön, eller kanske ALLA, inte alla, men svart och vit? vad tyckt om det!? det tro ja faktiskt ja ska prova ;o om ja orka... (a) latjävel är ja! det är mitt mellannamn. sen hörde ja en liten fågel i mitt öra som sa.... STÄDDAX! mitt rum ser förjävligt ut, men naglarna går först(y) ;) HAHA.

Aja, bäst ja sätter igång med nånting ifall ja ska hinna med mig, nääe juste... klckan är ju ba halv 11, jag har förfan hela dagen på mig ! ;)

ha en bra dag, puss!


tiden gå fort.. ett och ett halvt år sedan.. snart 2 år, huva va tiden gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0