juuuulmys :)

ihihii !
godmorgon , eller god eftermiddag kanske man ska säga :) hehe ! idag ha ja varit ovanligt mkt på G ! ihi :D , ja hlr på o gö riktigt mkt jul här hemma,  med hjälp av mamma. dagen började med att ja vakna imorse, kollade på ett avsnitt av bartenderskolan, sen gick ja upp o duscha, fixade mig, och sen gick jag ut med luna på en prommis ! sen när ja kom hem städade ja lite på mitt rum, och sedan städade ja i köket, och gjorde frukost på säng till mamma :) hehee ! sen så började ja plocka fram julgrejer , o då kom mamma o hjälpte mig :) så nu hlr vi full rulle på o fixa jul här hemma med tomtar och glitter o allt gud vet !
och nu tro ja närmare bestämt att mamma ha gjort julfika! glögg , det är ngt ja verkligen gillar ;) hehee :D

hoppas ni har det bra där ute i kylan ! ;)

hejsvejs :)


jävulst fina om ja få säga de själv ;)

god jul som vi fått av världens bästa farfar! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0