onsdag - dagen !

hejsan!:)
nu är klockan halv 5 och jag har kommit hem, kom hem för cirkus en kvart sen, och sen ha ja städat ihop lite kläder så nu gåre o komma in här xD , hehe !! :) , sen så idag vare matte, gjorde ba 2 talsprov, det andra fick vänta tyckte läraren. och dom två talena klarade ja faktiskt! HAHA. duktigt av mig XD , känner mig riktigt stolt. sen gick vi ner på gouter och åt en äcklig macka, och sen kom jimmy o erik o henke, så då satt vi o prata strunt en stund. sen gick vi på stan jag och marijana :) handlade de sista julklapparna ! :D gryyymt ! men ryggen lider ;) hehee. ah, nu ska ja iaf ta o göra lite middag :) sen blire nog att skriva lite på idrottsrapporten :) är nämligen inte klar med mina reflektioner , tur ja ha de roligaste till sist för annars hade man väl kanske inte orkat gjort det så noga ! hehe . sen ska ja bara ta de lugnt, för lilla annsofie är heeeelt slutkörd !
aja, nu ska ja dra igång middagen ;)

hejsvejs :)


Majjjjiiiis o ja ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0