tisdag

hejsan !
igårkväll såg jag på step up 1 och 2an , tkr dom va riktigt bra :) men somnade inte förän ca halv 3 , så ja ha vänt på dygnet nu.. hehehe :) idag ska ja se step up 3 också , alla säger att den är bäst så vi få väl hoppas att ja också tkr det, men skulle inte förvåna mig ifall ja gick emot alla andra ;) ehee !
när ja vaknade gick ja upp o värmde lite gröt, (tomtegröt) asgott, sen klädde ja på mig idrottskläder o drog ner o gymma lite med ida ! :) sköönt det. sen tog ja o gick hem , då kom mamma o mötte mig, och då åt ja korv till lunch (klockan va halv 3) sen kolla vi lite på tv, och nu är klockan halv 4 och dagen ha ba flugit iväg.
idag tro ja att ja tänker bestämma att det bli pannkaka till middag, känns gott ! ;) hehee.

imorgon åker ja o mamma till sollefteå, hon ska på nå jobbgrejs, o då tänkte ja att de är lika bra o följa med ist för o sitta här hemma i ramsele o inte gö nå alls. och kanske gå o hälsa på f en stund :)

hoppas ni har det bra, så hörs vi ! ;d hejs :)


kan inte riktigt bestämma mig om ja tkr 1an eller 2an är bäst..
tkr dom är bra på olika vis ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0