fotboll och bad!:D

Godkväll!
Det var någon som läste mina tankar och drog igång med lite fotboll ikv:D fett nice! fett skönt, fett roligt! BTW, dagen har varit kanon :) förutom att vädret inte var det bästa så flöt resten av dagen på, dessutom ska ja fara till edsele imorgon och vara på ålderdomshemmet där, eller jag ska inte va på själva hemmet, utan vi ska gå på hembygdsgården och så, mormor ♥ (får alltså vara med mormor en hel dag!:D) blev skitglad när ja Carina tog det förslaget!:D
Som sagt, var vi och spelade fotboll ikv:D efter det, for jag och Annelie och badade! :D HUUUR skönt som hälst! det tog ett tag innan vi kom i vattnet, men när vi väl va i så va de hur skönt som hälst :D , sen simmade vi över på andra sidan, det var nog det roligaste xD
annelie är rädd för fiskar,
jag; ANNELIE, det är en fisk bakom dig!!! (hon simmar som aldrig förr) , påägen tillbaka "ANNELIE, det är ett vak där borta!!! (jag har aldrig sett henne simma så fort x) ) haha :D !
det är vårat förslag till bosse, för dom som är rädda för fiskar, ta simtesten i spegeldammen ;) haha ! KANOOON.

Seeen, så är det GRATTIS till pappa idag, fyller ålder! 46 hela år! grattis pappa.

Nu ska ja äta vindruvor! och kolla på tv, gonatt :)


Annelie vid spegeldammen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0