fotboll

God kväll! :)
Jag har klippt mig.. blev verkligen inte nöjd när det är tort, men blött och fixat gilla ja de (y) haha ! annars... huva!
Sedan for jag ner på fotbollsplan och spelade fotboll med robin :) nice. hade saknat dig bubben. SEN kom ida och åhman, hemligheter efter hemligheter avslöjades ;) intressant lr mindre, men kul xD , eller mindre kul ;) menmen ! :D sedan for ja hem till farmor o farfar en  snabbis, sen for ja o hämta Linnea, sen for vi ner på grillettan o satte oss där, då kom ida förbi, sen kenny och adrian. ballt :)
sen efter ett tags snackande skjutsade ja hem stump igen, och sen for jag hem, nu har jag kollat på tv, och duschat, nu ska ja kolla på tv igen, sen sova! :)

Gonatt! :)


lite gammal bild nu, men den duuger bra! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0