Dagen

Hejsan!

Som sagt blev jag mer eller mindre tvingad till sollefteå idag, av min kära sofie! vi har haft en rolig dag iaf, hahahah, så jävla fula vi är xD , men ni gillat ;) de vet vi ;) god macka åt vi med. KYCKLINGMACKA!!!
vi inhandlade filtar, badlakan, födelsedagspresent, trosor, bh:ar, ansiktscreme, solglasögon, OCH sist, men absolut inte minst, glass! gottgottgott :D LOVE IT
glass är ju fan livet, vem skulle kunna leva utan glass?! det är mig en evig fråga. tro inte de gå för nån faktiskt :) , när vi kom heem, så for ja hem, och chilledilla, sen gjorde ja egen glass ;) mamma tyckte den blev jättegod :D , själv tycker jag inte den blev så dum hlr, så då blev de hemmagjord glass, hemmagjord chokladsås, och kaffe med grädde i ;) muuumms! det kallas "tagga inför match" ;D
egentligen tänkte vi gå och kolla på fotboll ikväll med, men känns som att det är lite försent nu, det blev fotboll på tv ist, messi! fyfan va bra han är, men inte fan är han snygg för de.. det är problemet med den grabben.
Nu blir det snart sova, för imorgon ska jag och annelie sälja våra bk-brickor xD , haha! (ska nämligen lämnas in imorgon) så det är på tiden att dom säljs nu, ett måste med andra ord. såå.. nån som vill köpa en bk-bricka? ;) vi som är så snälla och gulliga, köp en nyckelring av oss ;) hah :D

ajaa, nu ska jag hitta på ngt, eller gå o lägga mig, vilket inte skulle va helt fel! tro inte det bli nån film ikväll, bli nog nånting på tvn ist.

ha en kanonkväll, så hörs vi imorgon!

Gonatt ;*


hur ordningsfull såg inte jag ut i glasögon då?!?!?! ;o

hon steeeeker ;>

min hemmagjorda glass och kaffe. MUMMMMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0