:/

Hej! 
Gårdagen spenderades med roligt folk uppe i ramselesjön, haha, fula, roliga, kungliga, och ja , balla stunder ;) hahah! sötaste kusin va ju där a, (wilma) haha! jävla stjärna. 
Jag älskar dig gumman ! ♥
Nu ska ja gå o gö nån nytta. (kanske inte) , men kan låtsas iaf. 
hejdå!

                                                                                 

allt är så jävla tomt.
vrf gjorde du sådär, när du visste..
ja skyllde på nånting annat,
men de va egentligen för att ja inte ville falla dit.
ja visste att du inte kände ngt,
längst in, men ja ville hoppas.

men nu vet ja iaf hur det ligger till..
på sätt o vis är de skönt att veta med.
slipper gå o tänka på det en massa.
nu ger jag upp.


åh va ja önska de fanns fotboll nu! :'(

fotboll löser allt, för stunden.


                                                                                                        



haha, när vi fika tårta hos farmor, (oj, kaffe på tårtfatet) OBS : INTE JAG :D

haha, jag o gostumpan!

älskar dig lillan. ♥

(vi tog tre olika bilder, den första, typ vanlig, andra kärleksbild, sen
tog vi en sista också, en fuuulbild, men den blev de så jävla kass
kvalle på så den ladda ja inte upp.. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0