:)

Hej!
Idag må ja skitbra :) , men imorse va ja skittrött! vaknade klockan 8, så då gick ja upp o gjorde mig iordning, sen for jag ner på jobbet, sen hem på lunch, sen ner o jobba igen, sen for jag hem, och skulle försöka kolla på lägenheter, men det gick inte så bra, för min kära bror skulle kolla på bilar, och det va tydligen viktigare?! nääe, kanske i hans värld ;) , sen blev det mat, och nu har jag nyss ätit, ligger i sängen. hade egentligen tänkt fara ner o spela ut ola på fotboll, men kom på att dom ha träning ikv... de sög ju hårt! jag är alldeles för lat för att orka typ.. gå ut o springa?! , men känner att ja måste, så de bli väl kanske springa ikväll istället. annars tänker jag bara ta det lugnt efter en full dags arbete! :)
det var lika roligt som för ett år sen, så det är kung. imorgon ska vi fara iväg på flottur :) kanon. hoppas bara vädret inte sviker oss, som det ser ut kommer det inte regna iaf, då är jag nöjd. men det skulle va väldigt bra ifall det va sol och blå himmel med, vilken kanondag!

Menmen, jag kör med det gamla ordspråket "det blir vad man gör det till" ;)
Nu har jag inte så mycket mer att berätta, så ni få ha en riktigt bra kväll! :)

Heejs!


Kommentarer
Postat av: hertigen af forsnäs;)

snygg sommarbrud:)

2010-06-28 @ 18:16:41
Postat av: jag

haha, snygg vet ja inte, men sommmar , YES! ;)

2010-06-28 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0