Godmorgon!!

Godmorgon.
Dagen hade inte den bästa början, livet är ingen dans på rosor. livet blir vad man gör det till, och ibland blir det bara inte som man vill.

nu snart måste ja städa klart det sista, sen fara ner och handla, och seeen, fara o spela fotboll. sen tänker ja försöka hitta en tid då ja kan träffa gumman min med.
Jag har även ett väldigt roligt besked, och det är att Magdalena Eliasson följer med o kolla på fotboll idag! FYFAN :D , ha itne träffa kvinnan sen sista april :'( tro ja? fyy a, FÖR länge sen! men idag ♥

ha en bra dag gott folk! 

puss&kram

                                                                                                  

Linnea Runesson, jag skulle vilja säga några ord till dig, om och om igen,
du har kommit in i mitt liv, som väldigt väldigt få har gjort, på det viset.
du betyder hur mkt som hälst! och det jag upplevt med dig är minnen för livet.
jag litar som stål på dig. och det hoppas jag du gör på mig med.
du är sjukt speciell! och du är så jävla gullig och go och söt o snäll ,
o ja måste sluta för ja skulle kunna radda upp en hel sida med bra saker om dig.
du ska veta att jag finns här för dig, och det vet jag att du vet!
och jag är oerhört glad över att du anförtro mig, det är jag verkligen.
och en sak ha ja sagt förut, och det kmr ja alltid att stå kvar vid,
jag älskar dig otroligt mkt hjärtat!                 /din.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad söt du är , ja litar på dig också upp till 100000% och finns alltid för dig.. puss och kram sötnos

2010-06-14 @ 15:44:52
Postat av: annso

bara sanningen hjärtat. puss o kram gumms <3

2010-06-14 @ 16:03:52
URL: http://aiebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0