har tagit tag i min träning (y)

JA ! det är sant ;) men det återkommer vi till, börjar med att berätta lite om dagen.

Började med att ja va jättetrött när ja skulle gå upp imorgon, men när ja väl va uppe gick de hur bra som hälst! Sen när jag kom ner på jobbet nästan började det som vanligt med en kaffekopp, och efter den rullade det bara på! efter dagens slut cyklade jag hem,  (har även varit duktig att ta cykeln till och från jobbet istället för moppen) , sen när jag kom hem var maten redan gjord eftersom ola skulle iväg och spela fotboll idag. hoppas verkligen ni tar en seger idag grabbar!! efter maten kollade jag på las vegas! ;D och sen blev det ut på en joggingtur, ha tänkt att ja ska ta tag i min träning igen nu. Nu när jag har sommarlov så orkar jag ju eftersom jag inte behöver tänka på skolan nånting. så just den punkten är en stor fördel. men önska de kunde va lite bättre väder, saknar att kunna kliva upp, och på med joggingkläder och ut o springa! fy va skönt det va, de va riktigt goa tider. men hoppas det kommer snart igen. och jag hoppas att ja få lite bättre motivation med. skulle va jävligt skönt! =) jag vill ha den, nu tänker jag skaffa den! känner att jag behöver träna för att må riktigt bra, så det är vad jag tänker återta sen förra sommaren! och sommaren innan. det är liksom det här året träningen har fullit bort lite, och det suger. MEN , som sagt, det är påväg tillbaka! :)

nu ska ja snart hoppa in i duschen, sen blire äta ngt, typ fruuukt :) sen ska ja se lite på tv, sen blire sova o ladda inför morgondagens jobb! :)

hejja! :D


hahah x) fråga inte vad ja gö! x) , och klaga inte på hur ja se ut x)
haha! (en rätt gammal bild dessutom, dagen efter vi kom hem från
London) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0