prao

hejsan! :)
nu har vi prao hela veckan förutom torsdag, då far jag till kramfors på studenten där! :D och jag är hos maria på praoen, hur skönt som hälst. idag har jag inte gjort så mkt, typ dona o fixa lite, sen solade ja en stund med, sen efter praoen for ja upp till farmor o färga håret på henne :) tkr faktiskt det blev rätt bra! :) kanoners !
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, tro att de ba bli o va hemma o tare lugnt, de är riktigt skönt ibland :) och kanske se klart på nån film, vilket jag inte har lyckats gjort dom två senaste kvällarna ja ha kollat på film, ha somna ifrån dom ;) haha!
jag är fan döslut i kroppen, känns som agda 80.

förresten, igår på matchen, det slutade 1-1, bra spelat tjejer. TINA gjorde vårat mål :D mkt bra!

Nu ska jag lyssna på musik o bara ta de lugnt, imorgon är en ny dag :D hoppas den bli bra den med.

hare bra, pusshej :)

                                                                                   

vad man vill, är inte alltid det man borde. 

                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0