S O L ! :D

H E J ! :D
DET ÄR SOOOOOOOL! =)

fyfan va köng det är, idag tog jag sovmorgon! sen spenderade jag dagen till att sola, tills jag for på fotboll med Linnea ♥ , sen hem, o äta. efter maten kollade ja på fotboll, eller mellan på under, ja , tyskland - england , FYFAN vilken kass domare! Vilken jävla besvikelse. jag tror iaf att det hade blivit en helt annan match ifall han inte hade dömt bort det där målet. som verkligen va mål, FAIL! sen nu har jag nyss fikat rabarberpaj med vaniljsås :) gott.
nu ska ja väl sitta här en stund, sen ska ja hoppa in i duschen, och sen blire tv och säng, för imorgon börja ja jobba i två veckor framåt.

jag vill ha fotboll...!

ha iaf vare ute o lekt lite med bollen idag, (och igår) , haha :D saknat.

har inte så mkt mer o berätta nu, skulle ba bli nå onödigt om ja fortsatt! ;) så ni få ha en kanonkväll! hörs imorn ;d

Gonatt ! :)



kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0