SKOLAVSLUTNING! :D

Hejsan gott folk!
FÖRST, vill jag börja med att tacka alla för alla fina saker, och sen vill jag säga att jag kmr sakna klassen sjukt mkt! glömmer er aldrig! ♥

Nu har vi nyss fikat, har haft finbesök här, världens bästaaaaaaaaaaaaaa T! ♥, och endel är fortfarande kvar :) Maggi, och gokusin tex! :D GÖTT!!

Jag är så oerhört glad alltså! det finns ingenting som kan beskriva känslan, tro inte riktigt jag förstått det än.

Ikväll ska jag först på fotbollsskolan och va ledare där, och sedan far jag och ÄLSKLINGSMAGGI på avslutningsfest :D WIHOOO!
sista kvällen med gänget ;)

nu ska vi fortsätta fika o mysa på :) PUSS



klass 9 Ramsele skola, ni blir en enorm saknad.

friheten släpps, med dom där ballongerna lämna vi Ramsele skola!
fyfan va skönt. det är helt otroligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0