SOOOOOOOOL

HEJ :D
Idag har det varit hur soligt o skönt som hälst :D (hade kanske kunna vare lite mer sol, men ska fan inte klaga!!!) det är underbart :) , jag har varit duktig o vare o handla, sen ha ja varit till mormor o morfar och fixat, sen va ja på fotbollsplan en sväng o stekte med robin :) efter det for jag hem, åt middag, och sen ikväll har jag bara tagit det lugnt. fick besök av kuusinvitamin, som var väldigt saknad, + två av hans kompisar, kuul ! :D
Nu ser jag på fotboll, danmark-japan, själv tkr ja danmark borde vinna... men det ser inte alltför ljust ut! menmen, bara de gå bra för england o portugal o spanien är ja nöjd..

jag är faktiskt lite småless, elr inte less, vet inte vad jag är, men nånting står inte helt rätt, känns som att jag bara borde ge upp, jag orkar inte, men jag vill inte... inte egentligen. men ja orka inte så jävla mkt mer nu.


du vet ju att ja bry mig om dig,
äre därför du mer elr mindre skiter i mig?! ...

B A J S !


Ska kolla på fotboll o hoppas på att danmark vänder..
Gonatt!



i´m looking out, and wish you hold my hand forever..

Kommentarer
Postat av: emmyrudin

känner igen mig, fyfan,

2010-06-24 @ 23:31:14
Postat av: Philleeeee

s-n-y-g-g-i-n-g

2010-06-25 @ 01:12:54
Postat av: annso

Emmy - mm, det är inge vidare kul :p

Philip - vars då?! ;p vad blire på midsommar??? :O

2010-06-25 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0