tröööttt

hej! :)
idag är jag trött, såååå trött ä jag :) vaknade inte förän 10 idag, så då skyndade jag ner till maria, va där till halv 11, så tkr ja va rätt snabb :) (a)
sen kom jag på skolan, och märkte att de inte va många alls som lämnat in rapporten(?) , så då blev ja väldigt stolt över att ja gjort det. wiho, duktigt av mig :D
sen gick jag på ica o handlade lite till maria, sen återvände jag. ikväll ska jag inte häller göra så mkt, är helt slut. har iaf fått reda på att ja fick jobb på nipgården av komunen, dom två första veckorna. bli nog bra.
imorgon har vi match igen, hoppas bara vi har folk nog att fara, hoppas de!
nu ska ja väl snart äta, orkar inte göra nånting, är ba trött o slut hela tiden x) ungefär. jag är så otroligt glad över att den här skoltiden snart är över, finns ingenting som kan beskriva hur glad jag är.
synd bara man kmr sakna klassen så mkt ;/ elr delar av den iaf ;) haha!

hare bra, vi hörs :)

puss.



det är så otroligt svårt att förstå, att det var TRE år sedan du gick ut
nian, nu är det min tur! och nu går du ut gymnasiet. det är helt
otroligt! kan inte förstå det, tiden har gått så snabbt!
blir nästan rädd att man sitter på gammhemme snart.. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0