vilken häärlig dag!

tjalalala, lalalalalalala !

hej! :D
fyfan vilken härlig dag denna blev, jag trodde inte att det skulle bli så bra väder som det blev, så ja blev överraskad och glad! =D , Idag har vi som sagt varit på flottfärd, hur underbart som hälst i det här fina vädret! riktigt nice. sen när ja kom hem så vare ba o byta om ,  och gå ut i finvädre igen! det är de här vi kallar sommar. jag har nyss lekt med boll, men nu börjar det bli lite grått, vilket inte va så kul, ja som tänkte spela fotboll o bada ikv?! men det hinner nog försvinna o solen återvänder(!?) ,

OCH JEESUS, ni som bo i ramsele, HELVETE vilket åskväder det var inatt, OCH BLIXT. jag drog ut datorkabeln (a) , inte för att ja tro att den skulle bli förstörd, men iof med min tur vet man ju aldrig. nu tro ja att ja ska ta o leka lite till med bollen, och sedan se vad kvällens väder erbjuder!

och juste, klockan halv nio blir det en riktig kungmatch på tvn! DEN MÅSTE SES!


Ha en bra kväll så hörs vi! ;b

hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0