Godmorgon!

Godmorgon!
Igårkväll somnade jag klockan halv 8, och sov till 7 idag, fyfan va skönt! och nu upptäckte jag att det kommer bli en väldigt fin dag! :) blå himmel, ME LIKE! håller det i hela dagen kmr ja va glad hela dagen, det lovar jag! =)
Nu på morgonen har vi nationella i kemi, SISTA, känns så jäävla bra! hoppas ba de gå bra. känns läskigt att man ska vara helt själv, självgående jag, nej, inte i kemi tack. haha! men de bli nog bra. som sagt, solig dag? ingenting att klaga på!

Nu ska jag pallra mig upp ur sängen, hoppa in i duschen och sen klä på mig o gö mig iordning för en SOLIG dag på skolan :) G R E A T !
Ha en kanondag ni med! :)


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0