Grattis lillan

Godmorgon!
Har nyss gjort fika till mamma, (smörar inte) var bara extra snäll idag. Sen nu gick jag och la mig i sängen igen och funderar på om ja ska ligga och lyssna på musik eller kolla på nån film eller på tv.. hm, filmtips?! Om nån timme ska ja börja göra mig iordning för dagen också, min, Annelies och Maijas konfirmandgrupp tar nämligen konfirmation idag, har gått sjukt fort! Det ska bli intressant och se hur allting går, men jag tror att det kmr gå bra! :)

Och även ett STORT GRATTIS till min lilla flicka, Wilma, som fyller år idag! Jag hoppas du få en kanondag, vilket jag kan tänka mig, hon ska nämligen spela fotboll idag, va vare ja sa? kusins lilla flicka dedär! helt rätt stumpan :)
Så ikväll ska jag och min familj fara och gratta henne :) Ha en bra dag gumman min!

Och alla ni andra också :)
PUSS !

Oooops, gammal bild som ni kanske ser, ungefär 3-4 år gammal kanske ;>


Jag och lilljänta min. Wilma Hedström, Älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0