älskar fredagar !

men inte på morgonen, fy va tungt de va o kliva upp imorse, ville ba ligga kvar, men som sagt var ju mamma där så ja hade faktiskt inge annat val än att kliva upp xD , haha ! men nu är iaf dagen gjord. engelska med micke, utvecklingssamtal, lunch med mamma på törners, sen svenska/hantverksorienteringsredovisning, ingen kommentar. men iaf så gick utvecklingssamtalet rätt bra, förutom matten, men de hade ja redan räknat med ;p hehee ! seen slutade vi efter redovisningen, vilket var ganska tidigt, så då kom mamma o hämta mig, sen gick vi på stan, o ja är bara käär i jackjäveln ! haha ;) menmen. man får ju inte allt man vill ha. livets gång ;) hehe ! eller?
sen for vi o hämta frida, sen for vi hem till mig o hämta plattången som ja glömt, och sen for vi på ica o köpte nån dricka o sådär som vi kunde ha i bilen påväg hem. sen brumma vi hem ! och när vi kom hem hade dom tänt dom där grejerna som hänger över vägen, sååå mysigt!:D hihii. och sen åt vi middag, laxfilé, finns de nån godare fisk? nej se på fan ! ;) sen blev de nästan direkt idol, eller slängde i en tvätt först, vilket ja måste hänga nu, kom ja på.. hehe ! efter idol blev de ba dryg framför datorn, och sen ha ja förresten målat mina naglar med, svart. blir nog nå blått på dom med , imorgon ! sen har jag duschat, och nu har jag inpackning i håret så det är fint imorgon till BKFESTEN !!!!! wihoo , fan va skoj de ska bli :D , hihi.
men som sagt, måste ja gå o hänga tvätten nu, hörs imorgon!

gonatt :)

hehe, hittade bilder på kameran som ja inte fört över.
den här är sen sundsvallsfärden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0