FÖRSTA DAGEN PÅ LOVEEET!!!!:D:D

Goddag!:D
nu är klockan snart halv 4, den här dagen ha bara runnit iväg!!! började med att ja vaknade, gick upp, gick o la mig igen, hehehe ! sen efter ett tag gick ja upp och bytte om till joggnigkläder och gick ut o tog en joggingrunda, skönt men drygt för de va sååå jävla halt på vägen, JÄVLA SNÖ. ah, sen när ja kom hem så gjorde mamma mannagrynsgröt till mig, fyfan va gott! och sen typ for hon o jobba. kul för hon, heheheheh. sen så gick ja o satte mig vid datorn igen, eller ja ha förresten fixa virusprogram åt hon me. duktig ja! , sen efter datorn gick jag och luna ner på ica och handla mjölk, kaanon! sen när vi kom hem, gick ja in i duschen, sen satte ja igång en tvättmaskin. ha fan ba svarta kläder ja.. deeeppppigt! ;) hehee. seen gick ja o gjorde bokanalys vilket slutade med att ja skrev me massa folk på fb, msn och laddade ner filmer, så nu är ja inne på andra filmen och den är snart snart snart klar! wihoo :D , och sen för ett litet tag sen så hängde ja tvätten, och vek den som va i torkskåpet.. ja är ju bara för duktig, sen ha ja även gett fåglarna såna där frön. sen ha ja packa upp lite sen igår med, jag blir bara duktigare o duktigare känner ja !;) heheee. sen så nu ha ja iaf nyss kommit på att ja skulle höra av mig till robin, så ja kan umgås lite med han, ijhihihihihhi ! hoppas de hinns med, ikväll ska ja tare lugnt för imorgon blire väl kanske ö-sund med mimmi :) saaaknaree så mkt så ja måste fara tillbaka... eller? ;) hehe. sen ska ja laga mat ikv med, eller om ungefär en timma :) nu ha ja inte så mkt mer o säga, så ni få ha de toppen !
så hörs vi ikv lr ngt :)

pusshej!:)


igår ja o lunis i k-fors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0