freeeeedag

hejsan!:)
idag började dagen med att ja va JÄÄTTTEEETRÖTT, så ja vill inte upp egentligen, men ja gick ju upp ändå, men hehe, egnelska med micke dåra, sen vare så underbart att vi fick sluta efter lunch om vi var "klar" med våran rapport om frisöryrkets historia, det absolut sista gjorde ja på bussen så ja, thilde och rebecka tog halv 1 bussen hem, såg på film för ja va så jävla trött o less, hehe. sen när ja kom till sollefteå så kom min bästa tjej josefin dit o höll mig sällskap, sen kom min väldigt snygga och saknade michaela dit med, två flugor i en smäll, ehhe(a) sen efter ett tag nån/några timmar kom min bror o hämta mig, så vi for hem till ramsele, najs det. så nu ha ja ätit hemmamiddag, varit ute o gått med luna och mamma, samt haft idolmys med mamma. nu tro ja at ja ska gå o lägga mig i sängen o kolla på tv , eller kanske sätta på en film på datorn. inte helt fel det hlr ! :) hehee. imorgon ska ja nämligen gö en del saker, ska stryka gardiner, klippa samt kamma luna, städa mitt rum, kanske tom tvätta o byta sängkläder? , eller!? näe de va överskattat, sen ska ja även försöka hinna träna en sväng, och sen ska ja färga håret på farmor. så ja ha en heeel deeeeel att göra!
Så nu säger jag gonatt ,och hoppas att ni har det bra, och haft/har en bra kväll !

Puss o gonatt ! :)


saknat jossan väldigt mkt!;* saknar dig redan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0