måndag-tisdag

goddag!:)
Nu är det tisdagskväll, och jag tänkte berätta lite vad som hänt sedan i söndags pga min dåliga uppdatering.
Igår blev det skola, först hantverksorientering(vilket var väldigt jobbigt) , och sen blev det lunch, då åt ja .... hm ... kmr faktiskt inte ihåg(a) hehee ! , sen blev det idrott , vilket var betydligt roligare, det var tom skitkul. vi hade massa olika annorlunda bollsporter, vilket var rätt jobbigt, men även skitkul ! :D , sen gick ja hem o duscha, sen umgicks ja me jimmy en stund, o sen for ja på träning ! vilket gick sisådär, hade väl kunna gått helt åt helvete mkt sämre men är inte nöjd. sen for ja hem, o fika varm oboy o yougurt, (vilket jag var o köpte efter träningen samt mjölk) , sen så somna ja typ.
idag: idag var det väldigt väldigt väldigt tungt o gå upp, ville ba ligga kvar hela dagen, men ja gick upp o duscha, o efter det hade ja vakna till, sen skyndade ja mig skitmkt, för att ja skulle möta frida på skolan, o sen fick ja springa hem igen för ja hade glömt datorn hemma.. vilket innebar attj a kom försent till svenskan. suck. då vi jobbade med våran rapport till hantverksorientering, det är verkligen inte spec kul.. menmen, va gör man? , ha ju inte sånt stort val. men det är ju inte skittråkigt hlr, så ja ska väl inte klaga alltför mkt :) , sen hade vi lunch, då ja åt pasta med k-sås, SKITGOTT. pasta har ngt spec som ingen annan mat har alltså... gilla de ja :) hehee ! ah sen efter lunch hade vi datakunskap, och det finns ju verkligen inge segare ämne än just datakunskap, så ja ville ..,... HM.. bara gå därifrån, vilket ja förstås inte gjorde eftersom ja sköter skolan ! ;) , så ja satt där o försökte gö klart nån grej vilket ja faktiskt gjorde med.. JAG LYCKADES!!!! wohoo. sen hur bra det blev är en heelt annan femma. ah, sen iaf så gick vi upp till salongen för att ha en träff med klass 1,2,3 för att planera det sista inför julshowen. ska nog bli bra. sen gick ja o rebecka in på skolan för att hämta min väska som ja lämnat på klassrummet (a) hehe ! man kan ju inte tänka på allt. sen gick vi ner på sjukhuset och tog bussen därifrån o in till stan, sen kom magnus o höll mig sällskap medan rebecka for iväg o simma, så då gick vi o fundera en stund, sen gick vi o satte oss o då kom Felicia o höll oss sällskap med :) treeevlans ! sen for magnus o felicia hem, och jag for på träning, vilket inte gick fullt 100 idag hlr... bli less när det inte ska gå, men känns som att det börja gå lite bättre iaf. hoppas ja.. annars komma ja bli deppig o de vill vi inte ;) , förvånandsvärt hur mkt bättre humör man kan bli av o spela, kom först på nu hur irriterad ja va innan träningen, haha ! det är lite coolt tkr ja :) , men iaf , när ja kom hem så åt ja middag, sen gick ja o duscha , och nu sitter jag här o har nyss målat på förstärkningsnagellack eftersom mina naglar gå av  hela jävla tiden vilket jag är sjukt lessp å ! , sen blire nog svart nagellack... känns så mörkt nu ;) hehe.
nu ska ja itne störa er mer, er som orkat läsa allt det här. hehe :)

hoppas ni har det bra ! imorgon är det matte, sen ska ja kika på stan, och förmodligen köpa en kjol, vilket ja kanske ska ha på bk-festen men iaf på julafton!:D (måste planera i tid) hehe (a) sen ska ja hem o ha städkväll. ordningssam ja!(a) hehee.

nu ska ja kolla på house !

gonatt :)


min verkliga och eviga kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0