söndagsmorgon..

godmorgon!
klockan är 10 och jag är skittrött ! men nu äre ba o kliva upp, hoppa in i duschen, fixa sig minimalt, och sen börja städa, för klockan 12 cirkus ska ja o mamma ner på innan julmys, sen ska ja till farmor och färga hennes hår ,sen nån gång under dagen är det meningen att ja ska hinna färga mammas hår med, få se när det blir. hehe ! , sen ikv blire väl o ta bussen till östersund tio över 7. åker härifrån med brorsan kvart över 6 typ, lite mer. buhuuu ! men känns som att det kommer bli en skitskojig vecka ! kan berätta lite mer om den senare när jag har tid ! en sak ja måste berätta, är att igår va ja o mamma ute på en sparktur, (jag letade mina täckbyxor) , sorgliga var att jag hittade ett par i storlek 160 som ja fortfarande kunde ha. (som ja hade i 5-6an) fyyyy va hämst! xD aja,
hoppas ni får en kanondag!

hejsvejs! =)


i will always love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0