stan/städ

Goddag !
ville ba strypa mig själv idag på lektion, hade matte, varför är ja så jävulst kass på matte? kan nån förklara det? min ÄLSKADE storebror är hur jävla bra som hälst, varför är jag den drabbade som SUGER?! , fatta de inte... fy va livet är orättvist ;) haha ! , iaf, efter matten gick vi o åt, sen gick jao  rebecka hem till henne o hämta lite grejer, sen gick vi ner på stan :) , jag hittade en skitsnygg kjol, som ja endera tänker ha på bk-festen, ha inte riktigt bestämt mig, men ja tänker iaf ha den på julafton! :) hehe, gäller o planera här ;) , sen köpte ja en rosa bandet grej med. :) och ben and jerry´s glass! men nu kmr det inge mer ;) hehe. eller jo , mannagrynsgröt! finns deet nån godare gröt så säg!? o ja är ju så grym på o gö den med:) hahaha ! aja, sen när vi skulle hem så ... missade vi en buss för ja ville ta en annan xD HAHA. o smart som ja är hade ja kollat lite fel på tidtabellen , hehe. sen tog bussen nåra omvägar, men ... vi kom ju hem!;) det som är det viktiga, lr hur r ? (a) , hehee. ah, nu ska ja iaf ta o städa litegranna, se ut som hej kom o hjälp mig! och eftersom att mamma ska komma hit om en vecka så äre ju fan ba börja städa!XD hahahahaha. och ikv tänker ja ba ta de lugnt:)
BTW, såg jag en skitsnygg jacka idag, (skidjacka) som ja skulle vilja ha... hmhmhm... sen vill ja ha en ny vinterjacka med, som ja aldrig kmr få.. höh) eller!?
hoppas ni har det bra! hörs ikv :)

pusspuss


LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0