sundsvall-drömmer mig bort

Goddag! idag for vi till sundsvall, for först upp på sjukhuset, och lämnade av pappa, så for ja o mamma ner på stan, gick där o tralla tills de öppna, haha. sen for vi o hämta han , o for på stadium/birtsta/ikea, super! tralla vi runt där, sen for vi på ica maxi o sen for vi o åt o for hem. hihi !
nu ligger ja i sängen o drömmer mig bort om skidgrejeeer, ÅÅH va ja längta stugan, o ba få fara iväg o åååka ! wihihihi:D funderar faktskt starkt på åre på nyår. hehee :D o ja vill ha nya grejer, ni ska få se lite bilder!:D måste ba gå ut me luna en snabbis först, heheeheheh !!

SÅ, nu är ja hemkommen:D och det bli nybäddade sängkläder inatt med, fyy va ja kmr sova gott!:D snart sönda..:( uhuhuuh :'( ;) hehe ! aah, nu ska ni iaf få se bilder, imorgon bitti ha ja tandläkarn, suck. men ska nog ta o gå iväg o springa en sväng direkt efter det så är det gjort iaf :) hehee. toppen ! men nu ska ja se på tv så ja kmr upp nån gång imorn, ha varit en lååång dag! och jag har förresten skoångestbeslut med. ni ska få se bild på dom sen. nu blire på mina önskeskidgrejer!


ha dock inte hittat jackan det klicka 100 med...
känns inte 100 med en svart jacka, vill ha en blå,
med tanke på att ja älskar blå och mina nya täckbyxor,
(köpta förra året) , är svart-randiga.
och domtänker jag inte byta ut!!


detta är pjäxorna ja vill ha!

och...

nu kmr det viktigaste...






ni som känner mig , det är dom blåa, jag vill ha! ÄR KÄR I DOM!

aah, nu vet ni iaf litegranna om mina önskningar ;) hehee !

hejs o gonatt:)


Kommentarer
Postat av: philip

Skaru börja åka skider å sluta med bräda eller?:P

2010-11-09 @ 16:11:19
Postat av: Anonym

ha aldrig sluta åkt skider. åker alltid de i åre:p är ba hemma i ramsele ja åker bräda för att de inte ska va så jävla tråkigt xD

2010-11-10 @ 07:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0