dagen/kvällen

God kväll! :)
Idag tog jag sovmorgon, sov 13,5 timmar inatt!;) kanonskönt:D , sen så gick ja o la mig hos mamma i pappas säng, sen gick ja ut med luna, sen gick ja in o la migigen och kolla på film, såg klart "kärlek på menyn" , tycker den va rätt bra ja :) , sen så lagade jag mat, hamburgare med kroketter och sås o tomater :) gott blev de!:D sen gjorde ja även kaffe, TROTS att ja suger på att laga kaffe, sen har jag färgat ögonbrynen vilket knappt syns, haha, sen ha ja nyss kollat klart på modo vilket SÖG. gilla inte de här med att ha timrås gamla tränare ja... nenenenene... :(
aah, fick iaf skönaste komentaren ikv x) , haha! , skrev på sms att ja va trött. svar : ändå haru halvsove hela dan" hahahahah! vadå?(a) man måste ha såna dagar ibland! ;) tycker jag iaf!:D

nu ska ja va vaken ett tag till så ja kan sova länge imorgon med :D älskar att sova bort halva dagen x) haha! btw ha ja måla naglarna i ett nytt nagellack ikv med:D , de är typ svart med blå nyans i, skitfint tro ja!:D (a) ,
jag älskar blått!

aajaaa, hoppas ni har det bra! säger gonatt nu för tro inte ja kmr att orka skriva nå mer sen :) hörs imorgon! gonatt :)



ja lagade faktiskt middagen idag (a)


MUMS! LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0