goddag!

Heeejs!:)
tänkte berätta lite kort om dagen, att jag vaknade imorse, hade ont i magen, frös, och mådde inge bra! men kändes som att ja gatt iväg på skolan ändå.. eftersom vi hade prov, så ja gick upp o halvsminka mig, o drog på mig en mössa, o gick iväg, o så gick ja runt hela dagen. haha! grym ja. hade salongen hela dagen, så skapligt ont i ryggen nu kan ja tala om. eftermiddagen övade vi på sling i folie, skojsigt :) , efter skolan gick jag, thilde, kajsa, lina ner på stan, vi fastnade till på donken.. hihi!;) , sen kom jimmy o magnus med!:D så då tralla vi på stan en sväng, lite överallt, sen for dom flesta hem, så då vandrade jag, magnus och thilde bort mot sjukan, magnus skulle dit, och ja o thilde tralla iväg, sen träffades vi hennes familj, o sen gick vi hem till mig en stund :) , sen for hon iväg för hon skulle fixa i hennes nya lägenhet! NAJS. ah o sen så började ja PACKA, o sen duschade ja, o sen åt ja middag, o nu sitter ja i sängen o kolla på paradise hotell!;) naaaaaaajs de vettuuu.
vad som händer ikv är väl kanske inte så spec mkt förutom att ja tänker somna tidigt för ja inte sov spec mkt inatt.. suck ! ajaa, nu vet ni ju iaf litegranna!;) hihi.
och vet ni? imorgon går vi en dag till, sen är det LOV! Ska bli riktigt riktigt skönt :)

nu ska ja kolla vidare på ph, vi hörs!:)

hejs :)


sötrebecka inne på stadium:)

haha, å snyggkajsa ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0