lyckas med allt ja...

hejsan!:D
hahahahaa, ja måste ju fan lyckas med allt... hur fan lyckas man med att få tex ketchup att bli gammal?! , jag lyckas iaf. ring mig om ni har svårt med att lyckas med det omöjliga så fixa ja de!;) bara dt inte ha med kärlek o gö, för ja ha tur i spel! hah.
DAGEN:
vaknade, och kände hur jävla skönt det var att jag hade duschat kvällen innan så ja slapp gö de på morgonen, love, hur skönt som hälst kan ja lovaa er!:D , aja, nog pratat om det. gick upp o gjorde mig iordning, kom till skolan ovanligt tidigt. hade svenska första timmen, skulle gö nå om nån gud, o ja började om från början med min Hades, blev faktiskt bättre än den första :p , sen körde ja lite på bokrecensionen med, eller .. bokanalysen!!! , sen hade vi nå snack med Gitt med, gick faktiskt jävligt bra! riktigt stolt över mig själv kan ja säga!:P hahahaha. sen blev det lunch, va nån kycklinglasagne, gick väl i, och sötthildes macka va mer eller mindre gammal, så hon fick äta från min tallrik efter XD , haha ! sötnos. sen så hade vi datakunskap med magnus dom sista timmarna, gick faktiskt hyffsat, och jag gjorde nånting!:D kung ja. hahaha. så jävla bra ! , nerå , nu ska ja sluta va så självgod. heheee ! ah, iaf, så gick jag, thilde, lina, magnus, jimmy och jesper ner på stan efter skolan. och magnus gjorde min dag totalt! fuljävel x) , hah. kan skratta åt dig än ja, men det är bra om nån gö min dag xD , haha ! vi kollade på nån telefon åt M , och lite annat. sen for thilde iväg till nån kompisar för en klipp, och jag och lina och magnus gick bort mot sjukhuset, för M skulle dit, och L skulle ta sin cykel, så vi tralla på , sen gick jag hem, och tog på mig joggingkläder direkt för att inte bli för lat, det är min teori ! ;) haha:D så då sprang ja bortåt volvo o de där. gick ganska bra faktiskt! när ja kom hem stretchade jag, (vilket jag blivit väldigt noga med) , och åt en banan, det var viktig information! sen gjorde ja mat. och de va då ja upptäckte att ja lyckas få ketchup o bli gammal x) , fyfan så fail. jag är ingen hemmafru asså. så långt ifrån man kan komma. heheee ! ah, sen så hamna ja här, nu är klockan 19:25, nu tänker ja gå o duscha, sen tänker ja läsa lite, vill läsa ut den där boken nu, och göra klart uppgifterna kanske om ja hinner till klockan 21. för då ska ja se House, och det underbara är att ja bruka somna till de ;) haha. men lite tråkigt o aldrig se slutet xD , men jag klagar inte på sömn!!

sååå, vi hörs ikv om ja inte lyckas somna till house, annars imorgon!:)

hoppas ni haft en kanondag!

hejhej :)


lite gammal bild tro ja. meenmen :) joggingbrud iaf!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Sjukt fin :D

2010-10-26 @ 19:41:11
Postat av: Anonym

haha, tack.. x)

2010-10-26 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0