ont i bena..

Hej !
Idag är en riktig jävla skitdag och jag är riktigt jävla less på de nhär jävla skitdagen ! jag vill ha en ny dag som är PERFEKT , men är inte på humör för nån dag alls ! jag är less.
idag hare vare skola, va i salongen på förmiddan och de gick BALLE, sen blev det en kycklingsallad till lunch som inte va spec GRETT, sen blev det idrott.. fotboll, basket, sen två till som ja inte ens vet va de heter. skönt o spela fotboll o äntligen få glömma allt rat igen. fan saknad e riktgit mkt nu, behöver det riktigt mkt med ... kul om jag hade haft ett lag o spela med............................ men .... mitt lag verka ju inte finnas längre... PÅJH VAFAN GÖR MAN,....!?!?!??!!?
lack? - JA.
jaaajaaa, nu ska ja sluta , o nu ska ja snart tralla över till Pia, Ralf och Lo. vilken aggressiv annsofie dom få på besök. har nämligen blivit bjuden på middag där, det är ungefär det som är bra idag :)
få va me pia ralf o lo, de kommer att göra min dag!:)

aja, vi hörs ! hejdå.


-

jag är trött på att alla försvinner... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0