östersund

Hej o godmorgon o allt!:D
Har nyss gjort mig klar, packat osv osv, så nu ska ja ba äta lite , sen far jag, mamma, pappa, farfar, och min lill tjej Wilmis till Ö-sund. jag , mamma o wilma stannar i östersund medan pappa o farfar far vidare till stugan. vi ska fixa i min lght och försöka få det lite mysigare lr va man ska säga ;p , haha ! hoppas det blir bra!:D:D , känner för att tapetsera om med... men det tro ja KNAPPAST (eller vet) att ja inte få igenom xD , haha. menmen ja tro det här kommer bli bra det med :) ,

Ha en riktigt bra dag alla! Så hörs vi på eftermiddagen/kvällen någon gång beroende på när ja ha tid att sitta vid datorn ;>

pusshejs !



lika som bär , eller? ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0