sammanfattning onsdag - torsdag

Hej! här ska ni få reda på vad som hänt dom två senaste dagarna med dålig uppdatering:)

onsdag(igår): då vare först morgon, och sen skola tills lunch, sen for ja ut till brunflo en snabbis o kirra telefon 100 o så, sen så for ja in till stan, och då kom frida så vi for upp på lillänget, skulle byta nå skor som hon inte va så nöjd med, så då va vi där i ungefär 2-2,5 timmar ;) hahahah! det är inte lätt när man inte vet vilka skor man vill ha ;) hahaha ! xd sötnos. sen så for vi över till frösön, gjorde gröt, åt middag, och sen tog vi cykeln upp till mig, för att ja skulle kunna ta på mig lite varmare kläder för vi skulle fara på fotboll, Alsen? - Undrom. Undrom vann, som sagt... norrland! ;) king de. hahah. hoppas ingen från östersund läser det här (a) sen efter matchen så gick jag, frida, jocke och anton på ica maxi, sen så typ efter ett tags pratande blev det hem o sova ;p slocknade direkt xD haha ! (y)
torsdag(idag): försovning, hade nämligen glömt o ställa väckarn, på tal om det tro ja att ja ska ställa väckarn nu (y) men ja vaknade som tur va kvart i 8 , så ja hade lite tid på mig , så ja hann ! så då tralla ja ner på skolan , salongen hela dagen, konkav, och helklippning stog på schemat för mig. så nu är jag ganska sliten ;p , efter det gick jag och rebecka på ica, och sen gick jag hem och duscha, och ha städat litegranna, eftersom JAG SKA HEM IMORN!:D , och nu kom nyss rebecka så nu ska ja va social med henne ist :) ikväll ska vi kolla på film med nåra!

Hoppas ni har det bra alla! puss o hej o tjenamoss !


min o fridas middag igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0