slutat, 09:30

godmorgon!
vaknade kl 6 imorse, gick upp o duscha o gjorde mig iordning, och gick för en gångs skull innan halv ! WOHO , duktigt duktigt :D , sen så hade vi matte idag, egentligen till 11:40, men det blev lite kortare, så nu sitter jag på skolan med några från klassen o vi vet inte riktigt vad vi ska göra :) surt för frida att hennes buss hem inte går förän halv 2 , fy va skönt att bo 3 min övanför skolan ;) haha !
Nej, nu ska vi hitta på nånting innan jag somnar, hoppas ni har det kanonbra!



pusss !


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

riktigt duktig :D

2010-09-01 @ 10:30:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: annso

hehe, tack, vet inte vad som va duktigt, men det låter super! :)

2010-09-01 @ 10:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0