första skoldan det här året avklarat!

vilket inte va spec krävande. (fasten för mig vare ju de, gatt ju sitta still och hålla käften!) hehee.

iallafall, ha umgåts med hjärtat mitt(marijana) sen igår när ja vakna, och hennes grannar, wow! säger inge mer om de nsaken än att vi fick dålig sömn. heheheee! skiiiitakul. så nu tänker ja lägga mig och sova ungefär! hehe.
efter skolan idag for vi hem till henne och gick ner till anna, och dit kom johanna. o ja va så fruktansvärt trött så ja höll nog på o somna i annas soffa. hehee ! sen for vi på ica maxi och handlade lite ingredienser till maten som majjis lagade, MUMS så gott det var! sen skrev vi på brevet som mia ska få imorgon, (vilke jag renskrev nu) , hehe...
så nu äre goantt. lite varm choklad på det här så sussa ja nog sen!

förresten så kan ja ju säga att träningen igår inte alls gick speciellt bra, asså ja spela ju värre nu än när ja va 12, fatta inte problemet. annsofie är numera kass på fotboll! huvva. ba så ni vet ;)

puss&kram!


when i look at u i see that i doesn´t want what you want.
but i doesn´t want to feel,
so i just do what i want!




-




irriterad på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0