it used to be you and me

hejsan!
klockan är kvart över 2, och jag har tagit mig mod till att kliva upp ur sängen, och klä på mig. nu sitter jag och väntar på att gossipgirl ska vänta, myskläder är mitt liv. skämta inte! just nu längta ja fredag, då ja ska hem. för det känns så pissigt just nu! känns bara som att det mesta går bakåt, när det ska gå framåt, det är sommar, då ska livet leka runt! vet inte vad det är som händer med mig, känns som att livsglädjen är låg! men det är den ju förstås inte, för jag känner ju mig själv. och jag vet att jag vill leva livet precis som jag vill, men sen varför jag inte gör det, det är det jag funderar över!

iallafall ikväll är det träning, det känns kul, efter den följer Mathilda med mig hem till stan, va såååå länge sen. förutom massa fotboll då, men det räknas inte tycker jag! sen få vi väl se om Mange hitta hit också, lät som att han va sugen på lite daimtårta x) haha!

Imorgon har inte vi nån träning, så ja dra nog med mathilda ut på en liten joggingtur, underbara joggingturer. hihihii! just nu är nog träning min livsambition om det heter så. jag ska snar tta och städa ihop lite i min lilla lägenhet, så det ser normalt ut igen. ochs en som sagt blir det tv. sen träning, sen mys!

hoppas ni har det kanonbra:) nu ska ja dra. för ja ha inte så mkt mer o säga!

hörs!! puss :)


it used to me you and me, together,
we used to know everything about eithother,
but everything is gone,
i don´t know what happend,
i guess they call it "life"
but life isn´t fair,
and i didn´t know that i was supposed to live without you.

i had a strange dream,
a dream i never want to dream again,
it was so terrible,
but when i woke up,
i didn´t thought it was a dream...

-

you can´t treat us like this,
i always think about you,
and what´s the best for you,
but you always let me down,
i can´t deal with this,
when i thought i didn´t have you behind me anymore,
i know what i had do to,
but now,
when i have you behind me,
but you let me down,
i fucking don´t know what to do!

you told me,
you would give it all up for me, FOR US,
but you haven´t,
and it has gone soo long time,

honestly,. i doesn´t have a clue what to do !

-

look me in the eyes,
and tell me that you doesn´t care about me.
then i can let you go.

Kommentarer
Postat av: mor

Ja hjärtat...jag kan bara hålla me :``(

2011-08-15 @ 16:52:24
Postat av: Anonym

<3

2011-08-15 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0