sofie wennstrand - min älskade syster och vän!

Idag är det denna vackra kvinnas dag. för idag blir hon 19 år!!

Jag hoppas du får en helt underbar födelsedag med massor av skoj. du är en människa som jag aldrig någonsin kommer glömma. för vi ha gått genom ur och skur ilag. när jag mått som sämst ha du funnits där. och jag kan aldrig tacka dig nog för att du stå mig nära! för mig är du guld värd. och för mig kommer du alltid ha storasyster rollen.
det otroliga är, att det räcker att du kollar på mig så vet du vad jag tänker, det går inte att ljuga för dig, eller att säga att allt är bra, när de bara är piss! vi har några underbara år på hyllan, och fler ska det allt bli. vad är vi uppe i? 5-6 år kanske? men saken är den, att det inte spelar så stor roll, för din familj, känns som min familj. och min familj, ja den är fanimej din! så det är helt enkelt. för du är ju faktiskt helt klart som en storasyster för mig! och kommer alltid va.

jag kan inte med några ord i världen beskriva vad du betyder för mig, men jag vet att du redan vet hur mycket, iaf en tredjedel!

jag önskar dig en heeeeelt underbar dag mitt hjärta!






Sofie, min vackra sofie, jag hoppas du får en kanondag!

PUSS&KRAM, jag älskar dig föralltid!♥

Kommentarer
Postat av: storasyster

men nu grina jag ju också , bra start på denna dag ;)

Tack älsklingen min!

och det du säger, ja det är så jag vill förklara det hela, du är bäst lillasyster!

PUSSS JAG ÄLSKAR DIG ! <33

2011-08-25 @ 00:35:11
URL: http://sofiewennstrand.blogg.se/
Postat av: lillan

men det är väl jävla onödigt ;) javisst äre så. all day, all night!

pusss älskar dig syrran :) OCH KOM IHÅG O HA EN GRYYYYM DAG!:D<3

2011-08-25 @ 02:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0