sommarkänsla!

Imorse tog ja på mig jeans och tröja, sen kolla ja ut, och se att det var rätt fint väder ändå, så det blev jeansshort, linne, och en kofta istället!

Idag for jag och mamma upp på lillänget, systeme, lindex, kappahl, apoteket, och skopunkten. där vi införskaffade oss nya vinterstövlar, såhär mitt i sommarn :P haha.
sen for vi ner på stan, och shoppade lite, och köpte hemamgjord glass på marknaden på stortorget! mysigt värre:)

första ågngen på väldigt läneg ja skriver va ja ha gjort, förlåt för den dåliga uppdateringen, men har varken haft lust, eller tid att skriva.

nu ha ja städat iordning lite i köket, så nu står pizzan i ugnen, och brödet är klart att äta till en gooo och kall cider. livet lekeer! ikväll ska vi bara stanna hemma och ta det lugnt. skönt det, ska spela match imorgon också. känns ovant, menmen!

hoppas ni har det underbart bra mina kära vänner!

puss&kram!


blev så underbart glad över lite sommarkänsla!!!

knäppta från hamnen :)

Kommentarer
Postat av: Niles

Hej, hur e läget med dig idag?

2011-08-13 @ 18:02:20
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: pappa lars

jävlar vad sexig du är älskling !!! :O

2011-08-14 @ 04:02:19
Postat av: annso

hahahahaha, pappa lars <3 det tog ett tag innan ja fattade. nu sitter ja o garva i sängen. du är ju sjuk du tompix!!!! men ja tkr om dig ändå:P

2011-08-14 @ 10:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0