fryyyyyyyser!

Hej!
Klockan är 19.19 och jag kom hem för en liten stund sedan! Idag började dagen med att jag gick till skolan, sen så va ja i salongen hela dagen. på förmiddagen hade jag och moa en permanent. och på eftermiddagen hade vi en kreativtoning! skitkul dag. det är roligt när det bli som man tänkt sig! hehe. sen efter salongen så gick ja ner på öp, och stötte avnån konstig anledning ihop med malin och kilheim, vi skulle nämligen dela ut "goodie bags" med tinning och godis i! först for vi ut till brunflo och dela ut. och sen for vi in tll stan och dela ut på lillänge utanför systeme där det gick som smort! toppen. sen så skjutsa dom hem mig. det är min dag! hihi.

ha en bra kväll! P U S S


känner en väldigt intensiv blick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0