livet är så fruktansvärt orättvist! but life goes on.

Jag är fruktansvärt arg och sur och less och förbannad just nu! Våran bästa Mia ska lämna oss på skolan. den absoluta bästa läraren som vi har. Även våran mentor. jag är inte arg, sur eller less på henne. jag är arg sur och less för att det blev såhär! hon har fått ett nytt jobb och jag är jätteglad för henne, för att hon ska få göra saker som hon inte kan göra här. Hon kommer få det jättebra!
Men jag kommer sakna henne så fruktansvärt mycket, för hon har gjort många dagar för mig på den här skolan. man vet alltid att mia förstår, mia bryr sig. men nu då? nu försvinner den personen. och det finns ingen som kan ersätta den personen. vi kommer få en ny lärare, men den personen kan inte ersätta min mia som person.
jag har öppnat mig för mia som för ingen annan. första dagen berättade jag för mia saker som jag inte berättat för någon annan. jag lämnade ut mig för henne direkt, för jag kände att hon var en bra människa.

-

vi påverkas alla av olika saker! det här är en sak som jag påverkas mycket av, för det tillhör min vardag. och jag var beredd på att ha kvar mia här tills studenten. men samtidigt är jag väldigt glad för hennes skull för det hon ska få göra. men jag är egoistisk idag och tänker bara på hur jobbigt, drygt och värdelöst det kommer bli utan henne!

sådeså.

-

jag är en människa som inte kan prata om saker. därför skriver jag ifrån mig!

-

Mia, du kommer alltid vara den bästa ändå!


det finns ingen som du!
du är...
underbar,
omtänksam,
bryr dig,
duktig,
bäst!


Kommentarer
Postat av: Eva

åhhh va ledsamt :¨( jag vet hur mycket Mia betyder för Dig :/ samtidigt så har du haft förmånen att ha en sån fin människa i 1.5 år ;) Fantastiskt fint av dig piga att ändå glädjas med henne :D Fina människor som kommer in i våra liv vill vi naturligtvis ha kvar. Hon finns ju fortfarande kvar fast inte på skolan. Kramar min fina tjej <3

2011-12-15 @ 17:04:46
Postat av: annsofie

jaa, de är kasst! hon betyder allt på den där skolan. finns ingen som mia!

2011-12-15 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0