study, just study!

Hej!
Det är tisdagskväll. Morgonen var väldigt tung och komma upp på. men ja kom upp. julkalendern såg ja på! sen var det bara och kliva upp och gö iordning sig! Sen traska iväg på skolan. psykologi var vad som stog på dagens skolschema! och luciatåget kom och hälsa på oss, med janne , eller oj.. förlåt, en tomte! som va lik janne. kuung! haha. seeen så blev det lunch, och efter lunchen gick jag ner på körskolan och satte mig och plugga teori till halv 3. då jag hade körlektion. efter den gick ja till mathilda som hade kommit in till stan, och sen tog vi en buss till brunflo och träna. då söta linnea kom också! myys.
sen tog jag en buss hem, läste lite teori under tiden, och gick på ica och köpte mjölk! mjölk♥ , sen gick ja hem, duscha, och nu ha ja nyss druckit oboy och ätit hårdmacka med ost på! möms.
jag har haft ett jobbigt humör idag, ha inte vare på nå jättebra humör. förmodligen för att jag inte ha sove så jättebra på sistone. men svackor har man!
imorgon äre fotbollsträning igen. vilket kommer att gö min dag! på förmiddagen ska jag vara nere på körskolan kl 8 och gö riskettan. sen på eftermiddan är det salongen som gäller! imorgon hade ja tänkt köpa dom sista julklapparna också. hoppas ja hinner det. imorgon efter skolan ska ja iallafall gå hem, åsså ska ja göra klart en psykologi uppgift. fick nämligen en energi kick av att kolla på elits just. skitbra!

hoppas ni ha det bra!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0