-

hejsan!
nu var det ett tag sen jag skrev, och det ha vare för att ja ha vare helt tom inuti mig, och jag ha faktiskt inte känt för att skriva här, eller nånstans! inte gjort nån uppdatering på facebook eller någonting.

*tänker på livet*

vad är meningen med livet?
vissa tycker att det är att ta dagen som den kmr, vissa tkr att det är en speciell person som är meningen med livet. vissa tycker att det är för att göra det man själv gillar att göra.
själv tycker jag att meningen med livet är något som varje människa själv måste bestämma. jag har funderat, men jag har inte kommit på vad jag tycker att meningen med livet är än.

mitt humör har varit upp och ner från botten till att ja mått bra. men ja lider med mitt hjärta.

jag försöker att vara glad och positiv, men ibland gå de inte hela tiden! men jag försöker!

nu tänker jag mysa ner mig i sängen och kolla på nån film, inte riktigt bestämt vilken än. men det kommer jag snart göra när ja slutat skriva ;-) hehe.

hoppas ni har det bra! jag vet inte när nästa inlägg kommer, förmodligen när ja känner att ja ha ngt att berätta. är ju som inge kul o skriva på bloggen när man bara skriver negativa saker, vill ju skriva positiva saker så ni som läser blir glad när ni läser, inte blir på dåligt humör!

men som sagt, hoppas ni har det bra!

hejdå.


till er som står mig nära,
jag håller er nära mitt hjärta,
så nära jag bara kan.
jag älskar er,
och jag finns här för er.
det är ni som gör mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej svejs stumpan.

Livets mening är obegriplig, jag vet fortfarande inte va jag ska bli när jag bli stor. Så skit i å fundera över det.

I mina ögon ha du alltid varit en social å glad tjej, men jag vet även att såna brudar kan ha ett hårt liv, hårdare än dom människor som glider igenom livet på en räkmacka,fast hela tiden klagar på att deras liv är skit. Finns sådana också ha jag lärt mej. Men de som inte dödar härdar, de stämmer ganska bra, men de är ett helvete innan man inser det å livet blir inte enklare bara för att man insett det. Men man få väl kanske se de som en gammal tant som jag, de finns människor man gillar fast man inte känner dom så väl, typ som jag gillar dej fast vi inte känner varandra superbra, sen finns de en del människor man önskat att man aldrig lärt känna, inget å ha, å dom bör man göra sej av me för dom snor bara engergi av en. Du är i mina ögon en gooo å glad brud som man blir glad bara av att se, de sticker ganska många i ögonen men håll huvudet högt Annso ( kolla stavningen, jag skrev rätt va? ) haha, å fortsätt va den goa högljudda brud du är. Du vinner på de i längden de lovar jag.

2011-02-17 @ 18:42:11
Postat av: Anonym

nej, jag tror jag lägger ner det, om jag kommer på det, så kommer jag på det. man ska väl ändå leva livet enligt sig själv och vad man själv vill göra av det?

ååh va du är gullig Åsa! du är ju alltför gooo. det är så jävla kul och komma hem till er, för det känns alltid som att ni är glad över att ha en där, och ni är så gosiga! någonting ja verkligen gillar med dig är att du står upp för vad du tycker, och att RÄTT ska va rätt!

jaa ja gilla ju o va den där spralliga lilla bruden som är på bra humör, det är ju så mycket roligare att få andra på bra humör än o gå runt o ha huve ner i backen o få andra o bli på dåligt humör.

och trots att du är gammal så lyckades du få iväg kommentaren ändå, och SÅÅÅ gammal är du ju inte ;-)

du och robin är ju två klippor som är guld värda! ja gilla er ja ju! :-)

2011-02-17 @ 19:21:44
Postat av: Åsa

Här är du alltid välkommen va än de gäller. Jag ha legat en del nätter å svurit över livet på josses rum, men de finns kanske inget jag saknar så mycke nu som just de där livet. haha. Ja du ser, man är aldrig nöjd. Å så lär de förbli. Jag har alltid trott på mina åsikter å principer, vilket en del gånger ha fått mej å inse att dom flesta människor väljer å vända kappan efter vinden. Man få antingen lära sej att förstå dessa personer eller välja å inte ha nåt me dom å göra. Utbudet på vänner minskar drastiskt, men jag ta hellre en liten klunga vänner en en hel hög me skitstövlar som jag vet håller me den dom sist tala me. Jag kan verkligen inte me sånt folk. Du kanske aldrig kommer på livets mening, men på vägen dit så lev som du vill, håll fast vid de du tror på å få du nå bekymmer så ring mej så ska jag säga dom ett sanningens ord. :p

2011-02-17 @ 19:43:48
Postat av: Anonym

jaa, och det är skönt o va det!:)

jaa det är ju jävligt lätt o va efterklok, komma på efter man gjort vissa saker att man inte borde ha gjort så, eller tvärtom. men det är väl det osm är livet anta ja, att inte alltid göra dom rätta valen, och att få motgångar. vad vore livet om de va en dans på rosor? inte svårt, och inga utmaningar, hur kul hade det varit?! haha..

jag har lärt mig att man måste tro på sig själv, och ha en god inställning till livet, om man har det så känsn det som att man kommer närmare sitt mål. för alla måste ju ändå ha ett mål i sitt liv? , och även om man inte kommer ENDA fram, så kanske man kommer tillräckligt nära för att vara nöjd. det hoppas jag på iaf!:)

nej alla människor går man inte ihop med, men det är nog livets gång. vissa människor trivs man med som bara denn, och vissa kan man inte vara nära i en sekund!

jaa ja ska göra det!;)

2011-02-19 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0