14 dagar kvar!!♥

idag är det lördag, och bara 14 dagar kvar tills jag och mamma far till London. det är 13 dagar kvar tills våran resa BÖRJAR!! så jävla grymt skönt det ska bli.
iaf, så idag ha ja spela match, och vi vann med 5-1 = jävligt grymt!:D jag gjorde ett mål, och ett assist tro ja :) , skönt o spräcka nollan i brunflo men ändå att vi vann som räknas!!
imorgon ska vi fara till vemdalen tro ja o städa, med laget då, sen så blire till o träna stenhårt nu i veckan, och sen till helgen fara hem o packa, och sedan träna stenhårt en vecka till, och sen är det lov! och på fredan far vi!:D jag måste även plugga matte stenhårt nu på den här sista terminen i ettan, eftersom ja inte är alldeles för SKITDUKTIG på det, och ligger lite risigt till, så är det dags att vakna upp och göra nånting åt det!

men annars så ha inte jag så mycket mer att säga! hoppas ni har det bra!:)

hejs! ♥


det jag älskar som mest!


Kommentarer
Postat av: Maggi

jaaaa de va as länge sen ju! :/ men vi ska ses!!!!!! <3

2011-02-20 @ 12:50:33
URL: http://magdalenaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0