tisdag - min födelsedag!:)

hejsan!
imorse vaknade jag, och läste det första smset som var av min bror, ja blev så glad och blev med det riktigt pigg, första morgonen som ja haft lätt o kliva upp på! ihiii. busigt :) sen så gjorde ja mig iordning och gick ner på skolan, hade svenska, och sen efter det blev det lunch med mina kära vänner. och sen blev det idrott, och sen gick ja hem o fika lite innan träningen, och sen drog ja iväg o träna. sen på träningen så gjorde ja illa foten litegranna igen.. lucky me.... fyfan va SUCK! så jäävla ovärt. men ja hoppas det inte är ngt allvarligt att det är återställt tills på torsdag. imorgon blire vilodag :)
iaf så ha ja haft en bra dag :) , nu ska ja snart kolla på house och käka glass ! HEHEEE.. måste ju få tjocka när man fyller år :) förövrigt tänker jag ganska mycket rent allmänt, om ni ville veta!:)
men jag har inte så mycket mer att säga, imorgon far jag och marijana ut till brunflo där ja få ett kalas med moster, kusinerna, flickvänner, och kusinbarn! kmr bli tjockt nice känner ja!:D längtar. sen längta ja riktigt mkt tills helgen med, då vi ska på cup i sundsvall :) vare taggad som fan i flera veckor nu!;-)) ihiii.
menmenmen, nu ha ja absolut inge mer o säga, utan ja hoppas ni har det bra!:)

hejdå! =)


den här dagen ha fått mig att sakna dig mer än igår,
och imorgon kommer jag att sakna dig mer än idag,
jag saknar dig mer för varje dag som vi går skilda åt!
men en sak är säkert,
och det är att vi bara är skilda i logik,
för i mitt hjärta kan du inte komma närmre än vad du är!
jag älskar dig så mycket.

-

i need u to tell me how u feel.
because i need to know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0