TORSDAG!

hejsan!
nu är klockan 16:50. jag kom hem för ungefär 20 minuter sedan. imorse när ja skulle gå till skolan va ja inte pepep på att stå o klippa en hel dag, så ja blev skitglad när ja fick veta att vi inte skulle gö de! vi skulle föna volym, och sedan turperade vi, och sedan gjorde vi en frisyr av det hela, skitkul!:D
sen blev det lunch, kyckling, va riktigt gott faktiskt!:D , ihii. sedan efter lunchen gjorde vi klart våra frisyrer eller mer uppsättningar skulle ja kalla det :) , och sedan rullade vi nåra kölers, och sen tvättade ja håret på marijana och satte i lite hårpackning och så, sen fönade jag, plattade, och fixade det skeeeetasnöggt, men de gå ju inte direkt och göra ngt fult på en snygg tjej! så.. ska väl inte ta åt mig all ära!;) ihii (a)
sen gick jag och handla lite bröd och flingor, och sedan ha ja nyss kommit tillbaka till lägenheten. och nu ska ja snart äta middag, vad det blir än återstår att se vad som finns där i frysen! ;) hehehe !
sen äre bara till o invänta träning som gäller, klockan halv 9 börja de nså strax innan 8 dra ja iväg! =)

hoppas ni har det bra! och har haft en bra dag!

hejs ! :)


ena sidan

andra sidan

bak, vilket ja inte blev nöjd med, menmen,

fram! med sned lutning på själva frisyren och turperingen!
(valde att gö så för att framhäva flätan mer)



det är sånt här ja tkr är kul!:D ihii.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0