backen med stoffis och elin

hejsan! :)
Idag blev ja VÄCKT av min "käre" bror, genom att han drog mig i bena, kan inte hitta nå värre sett o väckas på, möjligtvis med en vattenhink... kanske är så ja ska väcka han imorn ! OHOHOOH , där kom ja på de ! ;) fan va grymt :D
ah, iaf , sen gick ja upp o gjorde mig iordning för o fara till backen, o sen väntade ja i typ 10 år på att sofie och elin skulle komma o hämta mig då :) , sen for vi upp o vi ha haft en grymt roligt dag :D , va nästan så ja hade glömt hur de va o skratta. fyfan va deilig ! :))
sen när ja kom hem började ja kolla på resor, utomlands och till london, känns nästan som att ja ha hitta dom rätta nu! :D ihihiiii . perfect ! sen blev de middag, och nu är klockan snart 6, så nu ska ja gå ut med luna, för sen blire till o kolla på modomatchen, sen efter det fångarna på fortet ! känner att de här va en grymt bra dag :) nu tänker ja fortsätta att må såhär bra!:D hihi !

hoppas ni må lika bra som mig just nu!=)
hare bra, pusshej:)


åh va livet leker just nu!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0